سلام خانما
امپول روگام رو میشه ۲۷هفته و ۵ روز زد؟؟؟؟

۷ پاسخ

من ۲۹ هفته و چن روز زدم

برای چی میزنن؟

ببین میشه زد ،دکتر بهم گفت میخوای بزنی مشکلی نداره ولی بهتره ۲۸ تمام بشه بعد بزنی

۲۸ زدم

به من گفت ۲۸ تمام بشه بعد بزن میخوام سه شنبه بزنم

عزیزم بزار 28هفته پر بشه بد بزن

برا من 28 هفته گفتن بزن

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان نانا مامان نانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۴ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان فسقلی🐣🎀 مامان فسقلی🐣🎀 ۵ ماهگی