۵ پاسخ

پسر منم همینجور شد پستونکشو عوض کردم گرفت

برا منم دیگ نگرفت نمیدونم چرا

دختر منم چن وقت گرفت بعدم دیگه دهن ب شیشه شیر و پستونک نزد

دوست نداشته دیگه ولی پستونک خیلی خوبه شیشه شیر و شیر خشگ برگردم‌به عقب هیییچ وقت به بچم‌نمیدم ولی پستونک و حتما میدم یه بچه دیگه هم بیارم‌بهش میدم

بچه منم همینجوری شد خیلی ناراحتم

سوال های مرتبط