جوجه من از همون روز اول گرفت 😀 هیچ تلاشی نکردم تا گذاشتم دهنش گرفت چقدر هم خوبه بی قراریشو کم می کنه باعث ارامشش میشه
ب زور بهش بده عادت میکنه
من خودم ندادم چرا باید بچه یچیز بیخودو میک بزنه و تف جمع بشه داخل دهنش و دوباره دوسال دیگه به زور ازش بگیریم
پستونک باید از چهار هفتگی به بعد بچه بهش بدیا
تسلیم نشو تهش میگیره. قطره آد بزن سر پستونک بگیره
از روز دوم عادتش دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.