۳ پاسخ

من در حد یکی دو قطره به نبات داغ اغشته میکنم وقتایی که لج میکنه نمیگیره اینجوری بهش میدم

آد بزن سرش بده

خب نمیگیره ک چ بهتر گریه میکنه میخوایی پستونک بدی

سوال های مرتبط