۶ پاسخ

من به دوربین اعتماد ندارم باید چشم خودم روش باشه😂

من هنوز نخریدم ولی بنظرم وسیله بدرد بخوری و راجب مدل و برندش اصلا اطلاعات ندارم

مامان کیان دوربین خریدی؟‌ یه پیجی در حد نو کیکابو گذاشت ۸.۵

مامان کیان دوربین چه کاربردی داره؟ مگه خودت پیش نی نی نیستی؟

اینهاش اینه

تصویر

من کیکابو گرفتم، با وای فای به ۵ تا گوشی همزمان می‌تونه وصل باشه
اونایی که خودشون مانیتور دارن فکر میکنم خیلی جالب نباشن
اینجوری هم مامان می‌تونه چک کنه هم بابا

سوال های مرتبط