هر ماه احتمال ۲۵ درصد بارداری هست.
فکرت رو هی درگیر این موضوع بکنی و افسرده بشی، این خودش مانع بارداری ممکنه بشه. پس آرامش داشته باش و صفر تا صدش رو بسپار به خدا. از خود خدا بخواه فقط توکل کن.
فکر های منفی نکن. ۳۸ سال سن بالایی نیست
از دکتر زنان مشورت بگیر میتونی با سونو یا کیت روز دقیق تخمک گذاریت رو متوجه بشی و اونمدقع اقدام کنی که احتمال نتیجه بالاتر بره. البته سونو فولیکول ها رو هم میگه بهتره. ورزش سبک و تغذیه سالم و خوردن چیزای مفید برای تقویت تخمک و رحم ، مفیده.
عزیز دلم یکی از اشناها این مشکل داشت
البته چند سال اقدام بودند و باردار نمیشد
بعد رفت زالو درمانی باردار شد....
برای بچه دومم هم دقیقا همینجوری شد چند سال اقدام بود بچه دار نشد با زالو درمانی خیلی سریع باردار شد
اگه جای مطمئن میشناسید برای زالو درمانی حتما برید و مشاوره بگیرید بنظرم حتی برای امتحانش هم شده برید
من خودم به چشم خودم معجزه زالو درمانی زیاد دیدم
مشکلت چیه عزیزم ؟
پریودی؟
چرا خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.