خانومایی که تازه ازمایش انتی دادین هزینش چقدره

۱۰ پاسخ

۲۶۰۰سونو
۱۵۰۰آزمایش

عزیزم شما چن هفته بودی رفتی سونو قلب؟

من ازمایشش رو ۲۲۰۰ دادم و سونو هم ۶۲۰۰ شد

۲۷۰۰هست

۲۷۰۰ بود

با بیمه هم همینقدره؟بیمه تکمیلی

سونو 1950
آزمایش 1650

واسه من ۷/۵۰۰ شد البته با سونو واژینال

2350سونوگرافی 1750ازمایش

۴ هفته پیش سه و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری