تا هیچی
بلد نیس بنویسه
تو این سن نوشتن لازم نیست عزیزم
مفهوم عدد رو باید بلد باشن مثلا میگیم ۵ تا مداد بده بدونه ۵ تا یعنی چند تا مداد
نهایت روی خط چین بنویسن اوکیه شمارش هم باید تا حدی بلد باشن
تا۳۰میشماره ولی نوشتاری بلد نیس
تا ۲۹ شمردن بلده تا ۱۱ میتونه بنویسه
فقط شمردن بلده اونم تا ده
تا ۳۰ بلده بنویسه
۱ ۲ ۳ ۵ نمیدونم ۴روز نمیتونه بنویسع🤭
نوشتن بلد نیست یعنی ازومی ندیدم بهش یاد بدم
ولی شکل اعداد رو میشناسه و تعداد رو متوجه میشه
تا ۱۲ بلده
والا دختر من سر نهار خودکار و ورق دستش بود همینجوری الکی گفتم ۱تا۱۰بنویس ببینم بلدی دیدم عه کجو کوله داره انگلیسی تا ۱۰مینویسه ک🤣با باباش ذوق کردیم بعد مدتها از ی کارش خوشحال شدیم🤣🤣
نوشتار بلد نیست
اعداد رو میشناسه و تعداد رو متوجه میشه
تا۳بلده۵روهم بلده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.