سلام خانما تو سه ماه احتمال میدن جنسیت و اون درسته

۷ پاسخ

اره احتمال میدن 90 درصد اینا درسته ولی بعضی وقت ها یهو اشتباه میشه اما کم پیش میاد

نه مال من که احتمال دختر داد و پسر شد تو آنومالی

بمن و دوستم و خواهرزاده‌ام گفتن درس دراومد

اگ دکتر دقیقی باشه بعله

تا حدودی پسر درسته چون کیسه بیضه هفته ۱۱_۱۲ تشکیل میشه

نه عزیزم اون احتماله دقیقش رو تو یه انومالی میگن

نه فکر نکنم چون منم فعلا ۱۶ هفتگی میرم سونو

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری