۶ پاسخ

هرماه باید برا چکاپ ببری

من سه روزگی بودم 14روزگی هم بردم بهداشت گفتن بهم ک30 تا45روزگی بازم ببرم

برای یه ماهگی باید ببری قد و وزن

من پسرمو تا الان ۳ بار بردم برای چکاپ فک کنم باید میبردی

هرماه چکاپ دارن و زمان ولکسنش باید واکسن بزنن

قبلش باید برین اسمشو ثبت سیستم بهداشت کنین وگرنه واکسن نمیزنن

سوال های مرتبط