هرماه باید برا چکاپ ببری
من سه روزگی بودم 14روزگی هم بردم بهداشت گفتن بهم ک30 تا45روزگی بازم ببرم
برای یه ماهگی باید ببری قد و وزن
من پسرمو تا الان ۳ بار بردم برای چکاپ فک کنم باید میبردی
هرماه چکاپ دارن و زمان ولکسنش باید واکسن بزنن
قبلش باید برین اسمشو ثبت سیستم بهداشت کنین وگرنه واکسن نمیزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.