من دادم ولی بدش اومد تف کرد نخورد😕
اره من خیلی وقتع میدم
اره بابا میگن از ۶ ماه مجازه با تست حساسیت
دیرم دادی تازه😅بده بزار حال کنه نوشجونش
اره میشه دلیل اینکه بعضیا میگن انبه ممنوعه منظورش از اون انبه های کاله ک ترشن همش اسیده از این انبه های رسیده وارداتی خوبه بدعه
من دادم به نیارا
اره من میدم
با تست بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.