مامانا انبه میشه دادب مسرم ۸ ماهس

۷ پاسخ

من دادم‌ ولی بدش اومد تف کرد نخورد😕

اره من خیلی وقتع میدم

اره بابا میگن از ۶ ماه مجازه با تست حساسیت
دیرم دادی تازه😅بده بزار حال کنه نوشجونش

اره میشه دلیل اینکه بعضیا میگن انبه ممنوعه منظورش از اون انبه های کاله ک ترشن‌ همش اسیده از این انبه های رسیده وارداتی خوبه بدعه

من دادم به نیارا

اره من میدم

با تست بده

سوال های مرتبط