دیگه براش ۳ ببند که اذیت نشه
من از اول سه ماهگی سه بستم براش همین وزن بود تقریبا
ولی یکم جای کش میمونه در نهایت
منم ۲ میبندم رد میندازه
ایندفعه میخوام ۳ ببندم ببینم چجوریه
بچتون چند کیلوعه؟
حتمن پوشک رو خیلی محکم میبندی؟
بچه چند کیلو؟
نه لزوما جای کشش میمونه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.