۴ پاسخ

دیگه براش ۳ ببند که اذیت نشه
من از اول سه ماهگی سه بستم براش همین وزن بود تقریبا
ولی یکم جای کش میمونه در نهایت

منم ۲ میبندم رد میندازه
ایندفعه میخوام ۳ ببندم ببینم چجوریه
بچتون چند کیلوعه؟

حتمن پوشک رو خیلی محکم میبندی؟
بچه چند کیلو؟

نه لزوما جای کشش میمونه دیگه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی