شما تلاشتونو بکنین با ارامش و صبوری هر چند میدونم سخته
اگه شد که خداروشکر نشد هم خودتونو ناراحت نکنید اکثرا شیر خشک میدن بهترم رشد میکنن
فقط برا اینکه ناراحت نشین بعدا و عذاب وجدان نداشته باشین تلاش کنید
من بخشیش به خاطر رفلاکسش بود
دکتر شربت فاموتیدین داده بود من استفاده نکردم
اونو براش شروع کردم بهتر شد
موقعی رفلاکس دارن میان زیر سینه میدونن که بعد خوردن شیر اذیت میشن از خوزدن امتناع میکنن که ترش نکنن
این ترش شدنه بهتر بشه میخورن
بچت رفلاکس نداره؟
به زور بهش نده صب کن گرسنه شه با ارامش بغلش کن خودت نفس عمیق بکش سینه رو ببر سمتش بذار خودش بگیره نگرفت باز اصرار نکن یه کم دیگه باز امتخان کن
من همین ماه پیش درگیر همین قضیه بودم با اینکه ب ندررررت شیر خشک میدادم نهایتا قبل خواب دو سی سی
اونم با سر شیشع اونت
همینطور شد اصلاااا سینه نمیخورد جیغ میزد گریه میکرد
خواب الود میشد سینه میذاشتم دهنش میخورد اصلا شیر خشک ندادم
چند روز وزن کم کرد مقاومت کردم تا اوکی شد باز
شیر خشک اصلا نده
شیر خودتو بده اگه حس میکنی کمه فقط کافیه یکی دو روز صب کنی و همش بهش بدی
بدنت خود ب خود تنظیم میشه دیگه همش شیر داری
اره بعضیا تو سه ماهگی و 4اینا یکی دو روز اعتصاب شیر دارن بعد اوکی میشن
من دخترم تازه داره میره تو۳ماه امروز شیر میدم از صبح یکم میخوره گیج خوابه یهو در میاره بااینکه شیرم دارم دستاشو میاره جلوی دهانش ومانع خوردن شیر میشن به زور میگیرم تا شاید بخوره ولی بازی میکنی نمیخوره یا خوابش بیاد قور میزنه واصلا نمیخوره میترسم که نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.