هرسال گرفتم امسال هم میگیرم
هرگز خودمم مشکی نمی پوشم چه برسه تن بچه نوزاد کنم
اره دارم حاضرمیشم برم بگیرم😬
بله ازنوزادی تاب الان هرسال براش خریدم.
بله،،،،
بلههههه گرفتم
به هیچعنوان
ن دوست عزیز
من سال قبل سبز گرفتم
امسال هنوز نگرفتم
بله پارسال گرفتم امسالم میگیرم
اره عزیزم
من شوهرم متاسفانه دوست نداره (خیلی امام حسینی هستا ب اعتقاد مربوط نیست کلا خوشش نمیاد مشگی)خودم یدونم مانتو مشگی ندارم
سبز میپوشونم براش انشالله
خیر خودمم هم از مشکی خوشم نمیاد
من نه بچه رو چ ب مشکی
من امسال رو رامپر سفید یک دست گرفتم براش .با سربند میبندم چون اینجا هوا خیلی گرمه مشکی اذیت میشه
لباس مشکیی تو فقط بخاطر خون و سال به سال جاویدنامامون تن میکنیم نه عرب هایی که هزارسال گذشته از رفتنشون معلوم نیست کی بودن و چی بودن
درحالت عادی معتقدم همه آدما حق اینو دارن هر رنگی میخوان بپوشن ، حالا بچه ک نمیتونه انتخاب کنه در نتیجه همه رنگا رو واسش خریدم ، ولیییی برای محرم و چه میدونم اینا نه به هیچ عنوان نمیپوشم اعتقادی هم ندارم
اره گرفتم یه رامپر پارسالم بادی داشت
نه اصلا
آره یک رامپر گرفتم تا برم بازار یه بلوز شلوار هم براش بگیرم
پارسال هم یه دست مشکی داشت یه دست سفید
خب سبز بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.