من ۴مغزو آسیاب میکنم با پنیر یا فرنی اینا میدم، اگه بلده با نی بخوره میتونی معجون یا شیرموز اینا درست کنی توی لیوان نی دار مغزیجاتم قاطیش کنی.
پودرشو تو فرنی میریزم یا تو شیرموز
پودر میکنم با پنیر مخلوط میکنم یا قبلا داخل فرنی اوتمیل روی تخم مرغ داخل ماست سمنو این جور چیزا
با فرنی بهش میدم
پودر میکنم با پنیر قاطی میکنم یا با فرنی قاطی میکنم
من با یه کوچولو نبات آسیاب کردم بهش میدم
کره شو میخرم تو فرنی، پنکیک با نون تست پنیر ماست، خامه و...
گردو رو خیس میکنم پوستشو میکنم خشک که شد پودر میکنم میریزم توی فرنی یا موز له شده یا اوتمیل
بادومم شیرشو درست میکنم باهاش فرنی درست میکنم از تفالشم توش میریزم یا تفاله بادومم تو ماست میریزم دارچین میزنم میدم میخوره
من از شيش ماهگي تا الان اسياب شون ميكنم توي شيشه ميريزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.