۵ پاسخ

اسیاب میکنم میریزم تو اوتمیلش

پودر داخل ماست

با دستم خوردش میکنم میزارم دهنش

رنده میکنم توی خوراکی هاش میدم

داخل فرنی داخل ماست سیب درختی رنده میکنم میریزم داخلش داخل شیربرنج

سوال های مرتبط