خانوما شما مغزیجات رو چجوری میدین به بچتون؟

۹ پاسخ

با هاونگ میکوبم
تو فرنی و اوتمیل و ... میریزم

پودر میکنم قاطی میوه و خرما و اوتمیل و فرنی میدمش

پودر پودر میدم عزیزم.خیلی هم‌مقوی و‌خوبه حتما بدید.پودر پسته خام پودر بادام .پودر فندق.پودر ماکادمیا

داخل فرنی و اوتمیل میدم بهش

پودر شده تو فرنی و این چیزا

پودر بادام و پسته توی فرنیش میریزم

آسیاب کردم و با صبحانه ش میدم.
گردو هم روزانه رنده میکنم.
قاطی سمنو براش میریزم. روی موز میریزم براش.
با خامه و شیره مخلوط میکنم براش.

حالت پودر شده یا توی فرنی

اصلا نمیدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان آراد🩵👶🏻 مامان آراد🩵👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان 💖آنیسا💖 مامان 💖آنیسا💖 ۱ سالگی