شما به بچتون بسکوییت مادر میدین؟

۱۰ پاسخ

نه من نمیدم خیلی شیرینه ولی بیسکوییت ترد یا چوب شور بعضی وقتا بیرون میریم میدم

بله میدم. ولی درروز یکی دو تا. چون بالاخره قند داره (اونم مصنوعی) و خوب نیست زیادش

دخترمن دوست نداره میوه بجاش میدم

آره روزی سه چهارتا با شیرموز میان وعده میدم

من تا حالا بیسکویت و شکر اینا ندادم ، میان وعده میوه میدم یا بجاش پنکیک موزی درست میکنم

منم به پسرم گاهی صبحانه میدم با موز یا گردو قاطی میکنم

من دکترش گفت بده

میدم ولی هر روز نه بعضی وقتا میانوعده یا صبحانه چیزی نباشه بهش میدم با ابجوش یا شیرخشک قاطی‌میکنم میدم

بله..

اره ار ۱۰ ماهگیش میدم

سوال های مرتبط

مامان 💖آنیسا💖 مامان 💖آنیسا💖 ۱ سالگی
مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری