۵ پاسخ

میگم برا اوتیمیل باید جوپرک بپزیم

جوپرک بریز گلم

فرنی میشه خیلی ام خوشمزه میشه

گلم با ارد برنج ک فرنی میشه
اوتمیل حتما با جو دوسر درست میشه

در هر صورت فرنی میوه ای هم خوبه

بله
دلبخواهیه

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی