مامانا شما به بچتون دل و قلوه هم میدین؟دل رو چجوری می‌دین ؟

۶ پاسخ

ندادم تا حالا یادم میره

میزارم تو سرخ کن

من یه بار دادم دخترم اسهال شد خوب نیست ندی بهتره
همون گوشت‌ کافیه

ن بیشتر مریضیا اونجاس ندی بهتره

اره عزیز یا کباب میکنیم یا میذارم هوا پز

دل؟ قلوه و جیگر گوسفند کبابشو میدم

سوال های مرتبط

مامان م🌙اه یار مامان م🌙اه یار ۲ سالگی