دوستان شما به بچه ها تون شیرگاو میدین؟

۶ پاسخ

آره من از. یک سالگی میدمش..
شیر محلی میخرم خوب میجوشونم با نبات میدمش

والا من ازین شیر پاستوریزه ها دادم اسهال شد....دیگه ندادم....

درخواست میدی گلم مال من پره

منم شیر ماجان میدم روزی دوبار ولی شیر گاو ندادم هنوز از یکسال و نیمی ب بعد میدم بهش دیگه

ماجان میدم روزی دوبار نود سیسی

گفتن یکسال و یک ماه یا دوماه بدیم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی