من بهمن بودم واقعن عالی بود
پیامبران فوق العادس
من مادران بودم
راضی بودم
نیکان اقدسیه بودم از همه چی راضی با دکتر سعیدی
من پارسا بودم خوب بود
انصاری عالی بود
من دوتا زایمانمم میلاد بود عالی بود
من انصاری بودم خیلی راضیم همه چی عالی بود
من بیمارستان اقبال بودم،بخاطر اینکه دکترم اونجا بود رفتم،ولی قبلش تحقیق کردم و همه چیز عالی بود و راضی بودم.
میلاد عالیه
من کسری بودم خوب بود
من انصاری نارمک بودم خیلی راضی بودم
من انصاری بودم
من میخام برم رسالت تعریفشو شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.