خانوم ها کدوم بیمارستان برای سزارین خوبه؟

۱۴ پاسخ

من بهمن بودم واقعن عالی بود

پیامبران فوق العادس

من مادران بودم
راضی بودم

نیکان اقدسیه بودم از همه چی راضی با دکتر سعیدی

من پارسا بودم خوب بود

انصاری عالی بود

من دوتا زایمانمم میلاد بود عالی بود

من انصاری بودم خیلی راضیم همه چی عالی بود

من بیمارستان اقبال بودم،بخاطر اینکه دکترم اونجا بود رفتم،ولی قبلش تحقیق کردم و همه چیز عالی بود و راضی بودم.

میلاد عالیه

من کسری بودم خوب بود

من انصاری نارمک بودم خیلی راضی بودم

من انصاری بودم

من میخام برم رسالت تعریفشو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد