۹ پاسخ

والا نهال کلاس اولشو یه مقدار دفتر سرمشق آماده و مشقش ریختم 1 مشق گذاشتم اولین مشقشه و اولین دفتر نقاشیش گذاشتم کتابا ن حالا گفتم بمونه اما تمام کاربرگا ریختم 🤣زیخت نحسشون نبینم خواهر هلاک شدم تا قبول شد

نگه میدارم تا قبل مدرسه باهاش کار میکنم
بعد دوست دارم نگه دارم براش بزرگ شد
ببینه دستخطش چطور بود چطور رنگ آمیزی کرده
چهار تا کتاب داره
سه تا دفتر

منم خیلی دارم ولی دلمم نمیاد بندازم بره🥴

تو شهرتون جایی پیدا کنید کاغذ باطله بگیرن یا در ازای چیزی معمولا میگیرن یا طرح های خیرین

بعضیا کیلویی میخرن

بعضیا هاهم میزارن تو دیوار

اهدا کن.

خیلیم هست 😢اره منم میریزم بره

مامان من کتابای کلاس اول تا ۵ ام منو هنوزم داره😁

سوال های مرتبط