۶ پاسخ

فک کنم آ یو دی مطمئن باشه

عزیزم من الان نزدیک به ۳ساله سیپرو تروئن کامپاند میخورم.
عاایه

سلام عزیزم من. 4سال سر پسرم کنتراسمین میخوردم الان باز شروع کردم

برو‌متخصص زنان یک قرص که به بدنت بیفته بخور

ای کاش جلوگیری طبیعی میکردی عزیز
حالا استرس نداشته باش قرص بخور فکر نکنم مارکش فرق داشته باشا البته نمیدونم

سوال منم هست 😭

سوال های مرتبط