۱ پاسخ

هیچی فقط صبور باش..روزای اول هی ۱۰ دیقه ده دیقه بردمش هر روز ک می‌گذشت ۵ دیقه اضافه میکردم مثلا سه روز بعد گرفتن از پوشک دیگ هر نیم ساعت بردمش برا پی پی کردنم ک خیلی اذیت شدیم جایزه گرفتم گذاشتم هر موقه میرفت بهش میدادم انقد قصه گفتم جایزه دادم پارک بردم ک بلاخره یاد گرفت خداروشکر الانم شبا پوشکش میکنم عجله ندارم برای از شب گرفتن چون خودم خییلی بد خوابم و استرسی اینجوری تا صب باید بیدار باشم برا همین پوشکش میکنم شبا بعضی شبا خشک خشکه صب زود بازش میکنم میبرمش سرویس بعضی موقه ها هم ک سردش بشه یا آب زیاد بخوره خیس میکنه پوشکشو اگ شما پسرت خیس نمیکنه میتونی شبا هم پوشک نکنی

سوال های مرتبط