هیچی فقط صبور باش..روزای اول هی ۱۰ دیقه ده دیقه بردمش هر روز ک میگذشت ۵ دیقه اضافه میکردم مثلا سه روز بعد گرفتن از پوشک دیگ هر نیم ساعت بردمش برا پی پی کردنم ک خیلی اذیت شدیم جایزه گرفتم گذاشتم هر موقه میرفت بهش میدادم انقد قصه گفتم جایزه دادم پارک بردم ک بلاخره یاد گرفت خداروشکر الانم شبا پوشکش میکنم عجله ندارم برای از شب گرفتن چون خودم خییلی بد خوابم و استرسی اینجوری تا صب باید بیدار باشم برا همین پوشکش میکنم شبا بعضی شبا خشک خشکه صب زود بازش میکنم میبرمش سرویس بعضی موقه ها هم ک سردش بشه یا آب زیاد بخوره خیس میکنه پوشکشو اگ شما پسرت خیس نمیکنه میتونی شبا هم پوشک نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.