تب نداره که
بالای ۳۷.۵ تبه
بیشتر هم اگر شد نگران نباش طبیعیه
لباساشو کم کن محیطو خنک کن، اگر کمتر نشد پاشویه کن
تب دختر من ۳۸ هم شد
خوبه تازه قطره دادی یکم صبر کن نرمال میشع یه بادی بهش بپوشون کافیه
خوبه ک
آب ولرم رو داخلش کنی نمک بزن و بعد با دستمال روی پاهاش و دستاش و میتونی بزن
فقط آب سرد نباشه که واسش خوب نیست داغ هم نباشه که تب تشدید کنه
لباساش کم باشه
میتونی پیاز حلقه ای کنی بزاری کف پاش و با جوراب نگه دارید و برداری بعد
اما من شخصا پاشویه رو بیشتر قبول دارم
اثرمیکنه نترس
هنوز نیم ساعت گذشته
هر4ساعتی حتما بدیش
یه دستمال وردار پاشویش کن
بااب ولرم نه سرد. اگه میترسی
وگرنه 37 تب نیست
38 تب عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.