من از بهداشت نرفتم ولی با بیمه تکمیلی رایگان شد
اره حساب میشه
سلام آره.هرچند بستگی داره بیمه پایه داشته باشید یا خیر و نیز اینکه در مرکز دولتی یا خصوصی بخواین انحام بدین متفاوت هست
از طرف بهداشت برو رایگانه
اره خب بیمه داری رایگانه
دوستم با دفترچه نیرو مسلح داد۳۰۰
اگ از سمت بهداشت بری ک رایگانه
بری بهداشت رایگانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.