۸ پاسخ

من تکمیلی بودم کامل تکمیلی پرداخت شد انلاین.

من با تامین اجتماعی رفتم یک و خورده ای شد

من دوهفته پیش با بیمه تکمیلی توآزمایشگاه خصوصی انجام دادم رایگان بود ۶۷تومن گرفتن فقط نمیدونم پول چی بود

من امروز رفتم بیمه تکمیلی داشتیم رایگان بود

با دو سه تا آزمایش دیگه شد ۷۵۰ که از تکمیلی کم شد

اگه بهداشت پرونده بارداری داشته باشی کدارجاع میدن بهت رایگان

من ۲ هفته پیش دادم عزززیزم حدود ۱۹۰۰و خورده ای شد فقط فرانشیز دادم ۳۰۰و خودده ای

من از طرف بهداشت اومدم بیمارستان ۴۲تومن هزینش شد شما بیمه تکمیلی داری بری ازمایشگاه خصوصی فک کنم رایگان بشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری