۷ پاسخ

من رفتم آزمایشگاه ایران زمین نادری بهم گفت ۲۸۰۰ با بیمه تامین اجتماعی ، بعد رفتم روبه روش جهاد دانشگاهی دییقا همون آزمایش رو ۸۹۰ انجام دادم با با بیمه تامین اجتماعی بنظرم برو اونجا کارشون هم خوبه

بهداشت برید رایگان هست

والا من آزاد پرسید ۹۹۸

بله جای که قرارداد برید رایگان من دکتر کنارش ازمایش د3و کم‌خونی نوشت بود همه شد2800که با تکمیلی فقط38دادم

برای من بیمه تکمیلی همه اش رو پرداخت کرد

من با بیمه تکمیلی معلم رایگان بود

من آزاد چهارصد و خورده دادم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان غنچه🕊 مامان غنچه🕊 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وپنجم بارداری