۵ پاسخ

زردی تا یه ماه شایدهم بیشتر در بدن بچه هست . ترنجبین شیر خشت خیلی خوبه... وشیر خشک باید ادرار کنه زود زود تا از بدنش بره

من دکتر گفت از ده روز بگذره خطری نداره اما کماکان مراقبت کنید

۱۳کی بود عزیزم
اگه هنوز حس میکنی بالاست ی آزمایش دیگه بده،من دخترم به هشت که رسید دیگه آزمایش ندادم تا دوماه ولی انگارهنوززرد بود،ولی دکترگفت این مقدارمشکلی نیست ،مثلاوقتی پوستش رو فشار میدی زیرجای فشار باید قرمز هم بشه اگه فقط زردبشه خوب نیست..

سلام عزیزم شیر خشکم میدی بهش؟

اکه زردی بالا باشه همچنان باید رسیدگی بهش ربطی به سن نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی