کسی تجربه ای داره نمی‌دونم چرا پریودم ابکیه

۳ پاسخ

عزیزم من طب سنتی کار میکنم اگر میخوای شماره بزارم عکس زبان یا دست بفرستی

یعنی چ ابکیه

ممكنه تنبلي باشه عزيزم يا بهم ريختگي هورمون ها
ولي فقط به يكبار نميشه تشخيص داد گر دو سه بار اينجوري شدين بعد بريد دكتر

سوال های مرتبط