منم زیرپوش میپوشه با بلوز آستین کوتاه
بعضی وقتاهم فقط بادی میپوشه
منم پسرم ی رکابی با شورت عینکی تنش میکنم یا بادی
ولی شبا یه پتو نازک روش میندازم
یدونه استین کوتاه تنشه فقط تو خونه 😂😂شلوار هم پاش نمیکنم حالشو ببره
عزیزم بستگی داره کدوم شهر باشی
بعضیا تو خونه هاشون اسپیلت دارن بعضی ها کولر آبی دارن
نمیشه گفت هر کی هر مدلی بود ما هم باشیم
بعد اینکه از اول بچه رو چجوری عادت بدی هم خیلی مهمه
مثلا من موقع خواب چیزی روش نمیندازم خواهرم یه پارچه روی بچه میندازه
اونجوری عادت میکنن
والا شهر ما گرمه شدید با بادی میچرخه
من یکی بلوز میپوشونم فقط وقتایی که حمام میبرم یه رکابی از زیر میپوشونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.