ازمایش سلفری تو هفته 18_19 هم میگیرن؟

۷ پاسخ

اکثر آزمایشگاه ها میفرستن تهران نمونه رو .
بنظرم آزمایشگاه جایی که انجام میدید بپرسید کدوم آزمایشگاه میفرستن ، دو سه تا از آزمایشگاه های تهران خیلی معروف و مجهزن مثل نیلو و ...
اینطوری اطمینان خاطر بیشتری دارید چون حدود ۱۳ تومن پول آزمایشه خیالتون راحت باشه

من ۱۹ هفته دکتر سلفری نوشت برام و حدود ۲۵ روز طول کشید تاجوابش بیاد

اشکال نداره.احتمالا الان صلاح دیدن.ایرادی نداره انجام بدین.معمولا ۲تا۳هفته ای گاهی حتی زودتر هم جوابش میاد.

اره میگیرن؛اما اهمیت س اينجاست که هنگام سونو ntحدودا انجام بدین تا اگه خدای نکرده مشکل باشه وقت برا اقدامات بعدی باشه.ارزش آزمایشات ژنتیک به زمان انجامش هم هست؛اما در برخی موارد پزشک تون مجبور میشه در ۱۸ هفته هم درخواستش رو بده

اگه مجبور باشی اره انجام میدن من ۲۰ هفته انجام دادم

چرا باید انجام بدی تو این هفته ؟ نتیجه ش به دردت نمیخوره که

اره محدودیت زمانی نداره

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل مامان🫀🥺 مامان دخمل مامان🫀🥺 ۱۰ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری