سلام خانما ازمایش سلفری برای چی میگیرن و کیا باید بگیرن

۴ پاسخ

مادران بالای ۳۵ سال آزمایش ژنتیکیه

سن مادر و اینکه اگه ان تی مشکلی داشته باشه و یا اینکه دقیق نشه ان تی رو انجام داد
برا من دکتر گفت bmi بالا داری برا همین نمیشه دقیق ان تی انجام بدم برام آزمایش نوشت و حدود ۹ تومن شد

مادر سنش بالای ۳۵ هم باشه این ازمایش مینویسن

سلام کسایی که ان تیشون مشکوکه و دکتر صلاح میدونه
البته بعضیام میخوان جنسیتو زود بفهمن میرن

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهشتم بارداری