۸ پاسخ

من ۲ سال پیش سر دخترم دادم.دیگه اینو که بدی خیالت راحت میشه بچت صحیح و سالم هست جنسیت هم توش میزنه

من ۹۷۰۰دادم

برو ازمایشگاه ژنوم

بچها کسی تو ازمایشگاه ژنتیک وستالب تهران ازمایش داده

من ٦٥٠٠دادم اين ازمايش ازاده ولي اگه بيمه تكميلي داشته باشي بهت فاكتور ميدن

من تو غربالگریم همه سندروما منفی شد ولی عددmomیکم پایین بود دکتر اولیم واسم سلفری نوشت جوابشم هنوز نیومده8.800هم پول دادم. دکترمو عوض کرد دکتر دومی میگفت اصلا نیاز به سلفری نبوده سندروما که منفی بوده عدد momهم تو آنومالی بررسی دقیق تر میشده

خودت میگی ازمایش 😂
ازمایش یعنی خون دیگه 🫢

ژنتیک بررسی میکنن ببین بچه مشکل داره یا ن
منم چند روز پیش دادم ۸ملیون ۹۵۰

سوال های مرتبط

مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری