آزمایش سلفری چیه خون هست؟

۳ پاسخ

اره ازمایش ژنتیکه

این ازمایش برای خانومای بالای ۳۵ سال هستش که باردارار میشن این ازمایش مبلغش ۹ میلیون هستش که توی ۱۲ هفته تا ۱۳ هفته انجام میشه و از خون مادر DNAجنبن رو درمیارن خدایی نکرد اگر مشکل اوتیسم یا سندروم دان یا کروموزونی داشته باشه با احتمال ۹۹ درصد بهت میشه و یه خوبی که این ازمایش داره اینقدر دقیق هست که نیاز نیست ازمایش دیگرو انجام بدی و جنسیت هم معلوم میشه قبل چهار ماهگی

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری