من مشکلی نداشتم خودم اختیاری دادم
۹میلیون
معمولا وقتی ازمایش انتی ریسک میخوره دکترت سلفری مینویسه بعضی دکترام کلا بجای ازمایش انتی میفرستن سلفری
اره از دستت خون میگیرن
ازمایش خون هستش
برا مشکلات ژنتیکی،اجباری نیس ولی اگ اینو بری دیگ ازمایش غربالگری اولو دوم نیاز نیس و خیالت راحت میش.فقط سونو ها رو میری
آزمایش فوق العاده ایه.خون میگیرن. تمام مقص ژنتیکی و مشکلات جنین رو قبل از اینکه بزرگتر شه نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.