اره خونه
اره با کپی سونو برو آزمایشگاه بد ازت خونمیکیرن برمیگردی
اره سونو میدی بعد با جوابش میری ازمایشگاه ازمایش میدی نیازی به ناشتاییم نداره
یه سنو میدی تا 24ساعت باید بری خونم بدی
من امروز وقت سونوگرافی ان تی دارم
از استرس همش حالت تهوع دارم 🤕🫨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.