سلام خانوما آزمایش ان‌تی چجوریه؟ خون میگیرن؟

۵ پاسخ

اره خونه

اره با کپی سونو برو آزمایشگاه بد ازت خونمیکیرن برمیگردی

اره سونو میدی بعد با جوابش میری ازمایشگاه ازمایش میدی نیازی به ناشتاییم نداره

یه سنو میدی تا 24ساعت باید بری خونم بدی

من امروز وقت سونوگرافی ان تی دارم
از استرس همش حالت تهوع دارم 🤕🫨

سوال های مرتبط

مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ...🩵 و 🩵 ... مامان ...🩵 و 🩵 ... ۴ ماهگی
مامان 🌾ودوقلوها💙💙 مامان 🌾ودوقلوها💙💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۲ ماهگی