خانوما آزمایش انتی همون خون میگیرن؟

۶ پاسخ

اره جان

اسم سونو ان تی هست..اسم ازمایش غربالگری هست

انتی. اول سنومیدی توهمو روز باید بری ازمایش بدی فقط خون میگیرن

اول سونو انجام میدی بعد میری آزمایشگاه بهت یک محلول میده مثل آب پرتقال بعد که خوردی به یک ساعت آزمایش خون میگیره

سونوعه اصل کاری خونم میگیرن

هم سونو داره هم خون .

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شومبول طلا:(😂 مامان شومبول طلا:(😂 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌾ودوقلوها💙💙 مامان 🌾ودوقلوها💙💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهفتم بارداری