۶ پاسخ

نه ناشتا لازم نیس اول میری سنو بعدشم ازمایش

بمن گفت ناشتا بیا امروز ازمایش دادم

نه هر چی دوست داری بخور راحت

اول سونو بعد آزمایش
ناشتا نباشیم عیب نداره

بله میگیرن
نیاز به ناشتایی نداره

ن مهم نیست

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته هفدهم بارداری
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدماهبد💙🧸 مامان محمدماهبد💙🧸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری