خانوما ازمایش انتی باید ناشتا باشی؟

۶ پاسخ

نه نیازی به ناشتایی نیست

ن عزیزم اتفاقا اگر. صبح. میری صبحانتو کامل بخور نوشیدنی. شیرین بخور ک نی نی بیدار شه شکلات بخور

فقط آزمایش خون هست؟

نه نیاز نیست

آزمایش انتی چیه
و کی باید انجام بشه

ن نیاز نیس ولی بعد سنو باید تا ۲۴ بعدش انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته هفدهم بارداری
مامان محمدماهبد💙🧸 مامان محمدماهبد💙🧸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🌾ودوقلوها💙💙 مامان 🌾ودوقلوها💙💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری