بچه ها واسه ازمایش سنو انتی باید ناشتا باشی؟

۵ پاسخ

نچ

زنگ بزن صبح ازمایشگات بپرس،
والا بعد سونو مستقیم رفتم ازمایشگاه منو برگردوندن گفتن 3 الی 4 ساعت باید ناشتا میبودی، هرچیزی گفتم بابا یه ازمایش غربال سادست گفتن همون ناشتایی چندساعته داره

نه فقط برگه سونو باید همراهت باشه

اگر دکترت کنارش ازمایش دیگه نوشته باشه مثل قند و چربی بله باید ناشتا باشی

نه عزیزم بعد سونو باید بری برگه سونوگرافی هم همراهت باشه از من فتوکپی برگه رو گرفتن

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدماهبد💙🧸 مامان محمدماهبد💙🧸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی