نچ
زنگ بزن صبح ازمایشگات بپرس،
والا بعد سونو مستقیم رفتم ازمایشگاه منو برگردوندن گفتن 3 الی 4 ساعت باید ناشتا میبودی، هرچیزی گفتم بابا یه ازمایش غربال سادست گفتن همون ناشتایی چندساعته داره
نه فقط برگه سونو باید همراهت باشه
اگر دکترت کنارش ازمایش دیگه نوشته باشه مثل قند و چربی بله باید ناشتا باشی
نه عزیزم بعد سونو باید بری برگه سونوگرافی هم همراهت باشه از من فتوکپی برگه رو گرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.