از کی به بچه هاتون. عسل دادین؟

۹ پاسخ

منم از ١ سالگى اب و عسل دادم

پابان ۱۲ماهگی

تا دو سالگی ندی بهتره

از ۱سالگی

عسل تا دو سالگی ممنوعه

من دوسه روزه دارم میدم خداروشکر چیزی نشد

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

یکسالگی به بالا میشه داد بهشون

مگ نمیگن دوسال
چرا میگن خوب نی؟

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا 🩵 مامان آقا آریا 🩵 ۱ سالگی
مامان آنیل🧸🎈 مامان آنیل🧸🎈 ۱۳ ماهگی
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته نوزدهم بارداری