عزیزم دکتر به من گفت نوار بهداشتی بزرگ از این مای بیبی های ساده هست بعد از زایمان استفاده میشه از اونا بذار
اگه خیس شد و مثل آب بود و هیچ ترسحی همراهش نبود فقط مثل آب که ریخته باشه این میشه کیسه آب
ولی اگه یکم ترشح دورش بود یکم حالت جامد همراهش بود یا همچین چیزی این میشه ترشح و جای نگرانی نداره
بعد از اینکه سرویس رفتی خودتو خشک کن نوار بزار راه برو سرفه کن اگر کیسه اب نشتی داشته باشه بازم میاد اگرم نیاد که اصن کیسه اب نیست
درکل زن باردار ترشح زیاد داره تو این دوران. اما اگر مشکوک شدی میتونی بری پیش پزشکت تست بدی اون متوجه میشه ولی نترس اکثرا از ترشح فکر میکنیم نشتی داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.