مال پسر منم اینجوری بود بعد حموم کردم یه مواد زرد رنگی ازش زد بیرون برآمدیش خوابید فقط قرمز الان
اره فقط دس نزن خودش میره
اره طبیعیه واسه دختر من از اینم بدتر بود دو روز دیگه میرم واکسن دو ماهگی میزنه ولی جا واکسن الان هم خوب نشده 🤦♀
من ترکوندم
آره تا ی مدتی اینجوریه
آره عزیزم طبیعیه پسر منم همینطوری شده اصلا بهش دست نزن
برا بچه منم اینجوریه
اره طبیعیه دست نزن خشک میشه میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.