۶ پاسخ

عزیزم دستگاه بیارخونه قطره شیرخشت از داروخونه بگیر شیرخشک بده خودتم خاکشیر هندونه و آب اناربخور میادپایین

منم بچم توی ۶روزگی زردی ۱۵ داشت تقریبا سه روز زیر دستگاه بود شد ۱۱
خیلی باید شیر بخوره
توی ۲۴ساعت باید ۱۲تا ۱۴ تا پوشک عوض کنه

رنگ مدفوعش احتمالا سبز بشه
بعدش تغییر میکنه

هنوز هم پایین نیومده و ۸هست
شاید یه مدت باهاش بمونه
قطره بیلی استاپ هر ۸ساعت بهش بده

ببین خطرناکه احتمال داره با دستکاه خونه بالاتر هم بره فقط کنار بستری خونکی بهش شیر خشت از عطاری بگیر حل کن تو اب جوش بده بخوره درست میشه

میاد پایین الکی نبر بیمارستان
نگرانم نباش سعی کن هی بهش شیر خشک بده دوروز که بیاد بیرون سریع خوب میشه

دستگاه بگیر تو خونه ولی به جز تایم شیر و پوشک کلا بذار بمونه زود هم مجدد چک کن ببین چقدر تغییر کرده
دکتر قطره نداد برای زردی؟

من سه روزگی زردی دخترم ۱۹ بود
چن روز بزار خونه دستگاه میاد پایین ایشالا

سوال های مرتبط