کی بچشو تا حالا آمپول پریلیسین و دگزا زده؟

۴ پاسخ

دگزا نزنید علائم بیماری رو خفه میکنه بعدش بایک حساسیت مریضیش ده برابر بدتر برمیگرده من یه بار زدم برای بچه ام نمیدونستم

پنی سیلین اگه عفونت خیلی شدیدباشه میزنن دیگه چون خیلی حساسیتش بالاش حتما قبل زدنش باید اول تست پن سیلین بدی یه موقع دور ازجون حساسیت نداشته باشه دگزا فکرنکنم مشکلی داشته باشه

دختر منم دکتر بهش دگزا زده فقط .

پسر من خروسک گرفته بود دکتر بهش دگزا زده بود

سوال های مرتبط

مامان تربچه(پناه) مامان تربچه(پناه) ۲ سالگی
مامان شاهان و اشکان مامان شاهان و اشکان ۲ سالگی