مامانا تا حالا کسی برای بچش آمپول هیدروکورتیزون زده ؟

۲ پاسخ

من پمادشو خیییلی زیاد برای سوختگی استفاده کردم

آره زیاد🤕

سوال های مرتبط

مامان شاهان و اشکان مامان شاهان و اشکان ۲ سالگی
مامان تربچه(پناه) مامان تربچه(پناه) ۲ سالگی
مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی