سلام من الان یکم لک صورتی روی شرتم دیدم،در حد یک قطره
چکار کنم ؟

۳ پاسخ

برو دکتر اگه زیاد شد

عزیزم بخاطر اب انار و زرشک هس.استرتحت کن شیاف بذار اگه قلبش رو دیدی.دیگه هم ذیسک نکن چیزای قاعده اپر و سقط اور نخور..ولی بسپار بهدا.چیزی‌نیمشع ان شاء الله

نگران نباش اگه بیشتر شد برو‌دکتر هماتوم نداری

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری