همه بچه ها بلا استثنا دارن
رفلاکس یعنی محتویات معده نوزاد به مری (لوله اتصال دهنده دهان به معده)بازگشت پیدا کنه و ارتباطی به نوع شیری که نوزاد میخوره نداره
در نوزاد دریچه ای که این دو رو به هم وصل میکنه شل هست و شکل نگرفته کامل برای همین شیر برمیگرده تو دهان
بزرگتر بشن این دریچه محکم میشه
رفلاکس ار همون بدو تولده ربطی ب شیر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.