۳ پاسخ

همه بچه ها بلا استثنا دارن

رفلاکس یعنی محتویات معده نوزاد به مری (لوله اتصال دهنده دهان به معده)بازگشت پیدا کنه و ارتباطی به نوع شیری که نوزاد میخوره نداره
در نوزاد دریچه ای که این دو رو به هم وصل می‌کنه شل هست و شکل نگرفته کامل برای همین شیر برمیگرده تو دهان
بزرگتر بشن این دریچه محکم میشه

رفلاکس ار همون بدو‌ تولده ربطی ب شیر نداره

سوال های مرتبط